Ikuti Blog Ini

Sunday, September 4, 2011

Dari Utara ke Selatan

                                               Segak berbaju Melayu
Sibuk mengemas barangan keperluan harian,mana tidaknya,jauh bebenor nak memulakan perjalanan dari Utara  ke Selatan Tanah Air.Setelah lama bercuti panjang,minggu ini bermula la satu penghijrah baru dalam hidup aku.Ditambah dalam keadaan masih lagi berada di "mood" hari raya,malas pulak aku nak angkat kaki tinggalkan rumah dan keluarga kat kampung ini,tapi apakan daya,????

                                      Kenangan zaman muda-mudi dulu
Berubah tempat/lokaliti medan  dari Pendang ke Batu Pahat,tak tahulah aku,bagaimana orang kawasan sana,kerana sudah lama aku meninggalkan mereka,semoga Allah Swt mudahkan segala urusan.

                                    Kenangan zaman gelap...hhahahahaa

16 comments:

  1. semoga dipermudah urusan tuan...

    ReplyDelete
  2. SSY :rahsia...hahahhahaha

    Anonymous : amin,makaseh bro

    ReplyDelete
  3. Saya nak tanya p B.Pahat nak kerja ka? , sambung belajar ka? atau nak Pahat Batu ka?tapi yang atas tu kata rahsia, kalau tak jawab pun saya tak kata apalah

    ReplyDelete
  4. musa:cheegu,student balik....

    Mama Rocks :makseh,slmt hari raya juga

    ReplyDelete
  5. mashaAllah tuan. Allah hantar tuan ke batu pahat pula. untung dapat mujahadah berjauhan dgn kuage ni. ada tarbiyah khas. moga dlm hidayah Allah.

    doakan saya ya tuan.

    ReplyDelete
  6. don't worry, org batu pahat baik2 belaka......

    ReplyDelete
  7. Saya doakan Fuad berjaya dalam pelajaran, jadi pelajar terbaik dunia dan akhirat, taskil banyak kawan-kawan untuk usaha nabi saw

    ReplyDelete
  8. hihi
    dah kena belajar balik

    btw selamat lah hari raaya :)

    ReplyDelete
  9. Lepas ni minta Allah hantar ke hujung-hujung dunia pulak.
    Ehek!

    ReplyDelete
  10. itu bukan zaman gelap.. itu zaman jadi pejuang agama yang menentang musuh islam tu.. (",)

    ReplyDelete
  11. kenangan,,,,belajar dr pngalaman,ada pentarbihan di setiap peristiawa yg Allah buat,,:)

    ReplyDelete
  12. setiap org ada zaman sbelum dtg cahaya(xnk jugak pakai zaman gelap)..n bnde tu la boleh bwatkan kita bertambah bersyukur

    ReplyDelete
  13. tu tunjuk 2 jari tu maknanya ajak 2 rakaat solat la kot

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda...Setiap komen anda amat dihargai...
Sila berikan komen dengan penuh adab,Segala Komen yang tidak memenuhi adab,inshallah,akan di delete oleh admin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Telah Link Blog Ini